loading...

كافه زيبايي

محصولات آرايشي و بهداشتي

بازدید : 239
11 زمان : 1399:2

شامپو روزانه بادام آمالفي

قصد داريم در اين مطلب شما را با شامپو روزانه، نحوه استفاده از آن، عملكرد آن روي موي سر و انواع مختلف آن آشنا كنيم.

برندي كه در نظر داريم دربارش با شما صحبت كنيم آمالفي اسپانيا است كه سالهاست در زمينه توليد و عرضه محصلات آرايشي و بهداشتي فعاليت مي كند و خود را به عنوان يك برند معتبر در اروپا معرفي كرده است. شركت آمالفي همچنين در توليد انواع شامپو روزانه براي استفاده روزمره افراد پيشگام است.

موي معمولي بهترين نوع مو است كه نه چرب است و نه خشك. هنگام لمس كردن نرم و انعطاف پذير است. مشكلاتي نظير شوره و موخوره را ندارد. البته اگر از آن مراقبت نشود ممكن است به مشكلات مو دچار شود. پس اينكه موهاي شما مشكلي ندارد دليل نمي شود مراقب آنها نباشيد. مراقبت ها و نكاتي كه لازم است هر شخص با هر نوع مويي رعايت كند كه در زير برايتان شرح ميدهيم.

از شامپو با PH مناسب موهايتان استفاده كنيد. PH بالا چربي زيادي از موهايتان مي شويد و ممكن است موهايتان در دراز مدت خشك شود. از شامپوي مناسب جنس مو و پوست سرتان استفاده كنيد. براي موهاي معمولي شامپو روزانه و شامپو معمولي ، براي موهاي آسيب ديده شامپو تقويت كننده و شامپو كراتينه، شامپو ضد شوره براي موهاي شوره دارو...

شستشوي مو با آب داغ، به موهاي شما آسيب وارد مي كند. بهتر است با آب ولرم موهايتان را بشوييد.

موهايتان را بعد از حمام بلافاصله از سشوار استفاده نكنيد. لازم است بدانيد سشوار كشيدن براي مدت طولاني به موهايتان آسيب وارد مي كند پس بهتر است در ابتدا موهايتان را به آرامي با حوله كمي خشك كنيد. ترجيحا براي مدتي حوله را دور موهايتان بپيچيد تا آب آن گرفته شود. توجه داشته باشيد موهايتان را محكم با حوله نكشيد.

استفاده طولاني مدت و مكرر از سشوار، اتوي مو و بابيليس جهت تغيير حالت مو، به موهايتان آسيب وارد مي كند.

استفاده زياد و مكرر از مواد آرايش مو از قبيل ژل مو و موس مو براي سلامت موهايتان مضر است و آنها را ضعيف و شكننده ميكند. بهترين راه استفاده از شامپو نرم كننده و محصولات بهداشتي مو است. تا موهايتان خوش حالت تر و نرم تر باشد.

رنگ كردن و دكلره كردن زياد موهاي شما را ضعيف وشكننده مي كنند. چون براي روشن كردن مو ابتدا رنگ آن را از بين مي برند. اين كار باعث وارد شدن آسيب جدي به موهايتان مي شود.

يكي از نكاتي كه لازم است بدانيد لزوم داشتن رژيم غذايي مناسب و حاوي مقادير كافي ميوه و سبزيجات و مواد پروتئين است تا نياز روزانه بدنتان به اين مواد تامين شود. چون با كمبود ويتامين و پروتئين لازم بدن، ممكن است دچار ريزش مو شويد.

شركت بزرگ اسپانيايي آمالفي توليد كننده محصولات بهداشتي پوست و مو براي سلامت موهاي شما اقدام به توليد انواع مختلف شامپو براي موهاي مختلف كرده است. شامپو معمولي، شامپو كراتينه، شامپو روزانه، شامپو ضد شوره، شامپو ضد موخوره شامپو نرم كننده و...البته براي سلايق مختلف شامپو با رايحه هاي مختلفي را توليد و عرضه كرده است. يكي از اين محصولات، شامپو بادام به عنوان يك شامپو روزانه براي موهاي معموليست كه حاوي عصاره ي بادام است. كه ماده ي بسيار موثري در رشد مو و درمان ريزش مو مي باشد چون حاوي مقادير زيادي منيزيم و ويتامين E است. كه اين دو ماده براي رشد مو بسيار مفيد هستند. پس به ياد داشته باشيد با اينكه موهاي معمولي و سالمي داريد لازم است از آنها نگهداري و مواظبت كنيد. شامپو بادامآمالفي مي تواند يك انتخاب مناسب براي مراقبت از موهاي شما باشد.


شامپو روزانه آمالفي با رايحه توت فرنگي

شامپو روزانه آمالفي مخصوص موهاي معمولي براي شما عزيزان كه موي معمولي داريد تهيه شده است. اما به چه مويي موي معمولي مي گويند؟ موي معمولي مويي است كه نه خيلي چرب است نه خيلي خشك. معمولا نرم و انعطاف پذير است. اين نوع مو بهترين نوع مو مي باشد. دليلي وجود ندارد كه شما از موهايتان هرچند معمولي مراقبت نكنيد. شما نيز بايد مراقب باشيد از شامپوي مناسب موهايتان، شامپو معمولي، استفاده كنيد. چون PH اين مدل شامپو ها به PH موي شما نزديك تر بوده، در نتيجه ملايم تر است. شامپو با PH بالا باعث مي شود چربي زيادي از موهايتان زدوده شود در صورتي كه موي شما نيازي به آن ندارد پس موهايتان به مرور خشك مي شود. اگر از شامپوي مناسب موهايتان استفاده نكنيد، و همچنين درست موهايتان را شستشو و خشك نكنيد، موهايتان آسيب مي بيند. پس لازم است شامپو مناسب موهاي مان را خريده و سپس با شيوه ي صحيح اقدام به شستن موها و خشك كردن آنها كنيم.

شيوه صحيح شستشوي با شامپو روزانه و خشك كردن درست آن:

در ابتدا موهايتان را با شانه دانه درشت شانه كنيد تا گره هاي آن باز شود.

با آب ولرم موهاي خود را بشوييد. آب داغ به موهايتان آسيب مي زند.

شامپو را به آرامي و با حالتي شبيه ماساژ روي سر و موهايتان استفاده كنيد.

براي جلوگيري از گره خوردن و در هم پيچيدن موها مي توانيد از نرم كننده استفاده كنيد. به اين صورت كه مقداري نرم كننده را روي ساقه مو بماليد، چند دقيقه صبر كنيد، سپس با آب ولرم آن را بشوييد.

بعد از حمام بلافاصله موهايتان را سشوار و برس نكشيد. ابتدا موهاي خود را با حوله پيچيده صبركنيد تا آب آن توسط حوله گرفته شود. توجه داشته باشيد نبايد با حوله موهايتان را محكم بكشيد.

حال اگر خواستيد با سشوار موهايتان را خشك كنيد البته بايد بدانيد استفاده مداوم از سشوار و اتوي مو، موهايتان ضعيف و شكننده مي كند.

نكته: بهتر است بدانيد استفاده مداوم از محصولات آرايش مو نظير ژل و موس نيز موهايتان ضعيف مي كند.

نكته: داشتن رژيم غذايي مناسب و حاوي ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز پوست و مو نيز در داشتن پوست و موي شاداب موثر است.

بايد بدانيد شركت بزرگ آمالفي محصولات متنوعي را در ضمينه ي بهداشت مو توليد و ارائه كرده است در خصوص شامپو روزانه نيز تنوع زيادي دارد. شامپو بادام،شامپو هلو، شامپو توت فرنگي و....

همان طور كه گفتيم يكي از شامپو روزانه هايي كه شركت آمالفي توليد كرده، شامپو توت فرنگي است. كه د رحجم ميلي ليتر براي شما تهيه شده. شما مي توانيد در حين حمام كردن و بعد از آن از رايحه ي دلپذير توت فرنگي لذت ببريد. اميدواريم با استفاده از شامپو روزانه توت فرنگي آمالفي لذت يك حمام واقعي را ببريد.


شامپو روزانه هلو آمالفي مخصوص موهاي معمولي

همه اشخاص بطور طبيعي روزانه بين 50 تا 100 تار مو را از دست مي دهند. ولي اين تعداد مي تواند افزايش يابد اگر مراقب موهاي خود نباشيد. همه ي مو ها به مراقبت احتياج دارند حتي موهاي معمولي و نرمال. شما به صرف اينكه موهايتان معموليست و مشكلي ندارد نبايد به آن بي توجه باشيد. نكات زياد و تقريبا ساده اي وجود دارد كه اگر رعايت كنيد موهايتان سلامتي و زيبايي خود را حفظ مي كند. ممكن است در ابتدا برايتان سخت و دشوار باشد ولي كم كم كه به عادت رفتاري تبديل شد و عادات اشتباه را كنار گذاشتيد ديگر راحت خواهد بود.

شامپو روزانه و نكات مهم استفاده از آن

درابتدا بايد به نوع شامپويي كه استفاده مي كنيد توجه داشته باشيد. استفاده از شامپوي اشتباه مي تواند به موهايتان آسيب وارد كند. اگر موهايتان معمولي است شامپويي مناسب است كه PH آن زياد نبوده و ملايم باشد. چون موهايتان چربي اضافي زيادي ندارد كه بخواهد شسته شود. شامپو هاي مخصوص موهاي خشك آبرسان تر و مرطوب كننده تر هستند. همچنين چربي نسبتا كمي از موها مي شويند تا مشكل خشكي مو كم و رفع شود. يا شامپوهايي كه مناسب موهاي چرب هستند چربي بيشتري از مو مي شويند. شامپو روزانه، شامپوي ملايمي هست مناسب موهاي معمولي و قابل استفاده براي هر نوع مو. البته شامپو روزانه بيشتر براي معمولي كاربرد دارد. از جمله شامپو هلو آمالفي

نبايد با موهايتان خشن برخورد كنيد. شامپو را به آرامي روي موهايتان ماساژ دهيد. همچنين موقع برس كشيدن نيز خشن برخورد نكنيد. اگر موهايتان گره خورد با برس آن را باز نكنيد. به آرامي با دستانتان گره را باز كنيد و موهايتان را آرام شانه كنيد.

براي خشك كردن موهايتان بلافاصله از سشوار و وسايل خشك كننده و حالت دهنده مو استفاده نكنيد. موهايتان را دور حوله بپيچيد و توجه كنيد كه با حوله آنها را محكم نكشيد. اجازه دهيد آب اضافي موهايتان جذب حوله شود. بعد كه به اصطلاح موهايتان نم دار شد حوله را از دور موهايتان باز كنيد. بهتر است بگذاريد بطور طبيعي موهايتان در هواي آزاد خشك شود. چون استفاده مكرر از وسايل حالت دهنده ي مو از قبيل اتوي مو و سشوار و لوازم آرايش مو مانند موس و ژلو و اسپري مو، باعث تضعيف و شكنندگي موهايتان مي شود.

نكته ي ديگري كه لازم است بدانيد اين است كه بلوند كردن و دكلره كردن مكررو زياد نيز به موهايتان آسيب مي زند. چون براي روشن كردن موها، ابتدا رنگ طبيعي موها را از بين مي برند سپس رنگ دلخواه را به مو مي زنند. كه اين كار اگر زياد انجام شود باعث آسيب به موها مي شود.

درباره ي شامپو هلو آمالفي

شركت بزرگ آمالفي توليد كننده محصولات متنوع بهداشتي مخصوصا شامپو از قبيل شامپو روزانه، شامپو معمولي، شامپو كراتينه، شامپو ضد شوره و... است. در خصوص شامپو روزانه تنوع محصول زيادي دارد. شامپو هلو،شامپو بادام، شامپو توت فرنگي. شامپو هلو آمالفي مخصوص موهاي معمولي داراي PH مناسب موهايتان و همچنين رايحه ي دلپذير هلو است تا علاوه بر زيبايي و سلامت موهايتان از رايحه دلپذير هلو نيز لذت ببريد. اين شامپو روزانه در حجم 400 ميلي ليتر براي شما عزيزان تهيه شده است.


شامپو روزانه آمالفي تقويت كننده و ترميم كننده حاوي عصاره ي انگور

همه ي انواع مو در معرض آسيب ديدن هستند و نياز به مراقبت دارند تا شادابي شان حفظ شود. يكي از انواع مو كه بيشتر از همه نياز به مراقبت دارد موي خشك است چون بيشتر از دو نوع موي ديگر در معرض آسيب ديدن است. عوامل متعدد و زيادي براي آسيب ديدن مو وجود دارد كه اگر آنها را بشناسيم و بيشتر در رابطه با اين موارد جانب احتياط را رعايت كنيم، كمتر به موهاي خود آسيب مي رسانيم. در زير با چند نمونه از اين نكات آشنا مي شويم.

عوامل آسيب ديدن مو

برس كشيدن اشتباه

برس زدن براي حفظ آراستگي مو و پخش كردن چربي پوست سر در تمام مو در حد معمول مفيد است. اما برس كشيدن بيش از حد، محكم برس كشيدن، برس كشيدن موها به عقب و خلاف جهت مو، برس كشيدن موها بلافاصله بعد از حمام و زماني كه موهايتان خيلي مرطوب است، به موهايتان آسيب وارد مي كند. بهتر است بعد از شستن موهايتان از نرم كننده براي جلوگيري از گره خوردن موهايتان استفاده كنيد و گره موهايتان را با برس باز نكنيد. بعد از حمام موهاي خود را با حوله محكم نكشيد بهتر است حوله را دور موهايتان ببنديد و زمان بدهيد تا رطوبت موها جذب حوله شود. سپس به آرامي و درجهت خود موها، موهايتان را شانه كنيد.

شستن اشتباه مو

خيلي از افراد براي شستن موهايشان شامپو را خيلي محكم روي پوست سر و موهايشان مي كشند كه كار اشتباهيست. بهترين روش، ماساژ آرام پوست سر و مو براي حدود 2 دقيقه با شامپو و شستن آن از بهتر است از آب ولرم استفاده كنيد. قرار گرفتن مو زير آب داغ حتي براي مدت كوتاه به پوست سر و مو آسيب وارد مي كند. زيرا چربي هاي مفيد براي پوست سر و مو را از بين برده و موجب خشكي، شكنندگي و ريزش مو مي شود

استفاده مكرر از حالت دهنده هاي مو

استفاده زياد و مكرر از سشوار، بابيليس و اتوي مو براي خشك كردن و حالت دادن به مو به فوليكول ها و پروتئين هاي مو اسيب مي زند. فوليكول ماده ايست كه در پوست سر وجود دارد و مو از آن تغذيه مي كند. در نتيجه موهايتان خشك و شكننده مي شود.

دكلره كردن مو

در بلوند كردن و دكلره كردن موها ابتدا رنگ موها را برمي دارند، سپس رنگ دلخواه را به موها مي زنند. كه اينكار به موها آسيب وارد مي كند. حال اگر شخص داراي پوست حساسي باشد، دكلره آسيب جدي به پوست سر و مو وارد مي كند. ممكن است باعث خشكي، شكنندگي و ريزش موهاي شما شود.

محكم بستن مو

احتمال خيلي زيادي وجود دارد تا شما جزو آن دسته از افرادي باشيد كه علاقه دارند موهاي خود را محكم دم اسبي ببندند. اما بايد بدانيد اينكار آسيب زيادي به ساقه ي موهايتان مي شود آنها را ضعيف كرده و ممكن است حتي منجر به ريزش موهايتان شود.

حال اگر موهايتان آسيب ديد چه بايد كرد، مخصوصا اگر موهاي خشكي داشته باشيد؟ يكي از راه هاي موثر تغذيه مناسب موهايتان است. استفاده از ماسك ها و روغن هاي طبيعي ويتامين هاي مورد نياز موهايتان را براي شما تامين مي كند. ماسك هايي نظير آووكادو، روغن زيتون، انگور، تخم مرغ و... كه دردسر و وقت زيادي از شما ميگيرند. يك راه ساده و مطمئن استفاده ازشامپو روزانه تقويت كننده مو و شامپو ترميم كننده مو است.

شركت اسپانيايي آمالفي توليد كننده محصولات بهداشتي، اقدام به توليد انواع شامپو تقويت كننده، شامپو نرم كننده، شامپو ترميم كننده و شامپو كراتينه براي انواع موها كرده است تا گامي در بهبود سلامت موي شما برداشته باشد. يكي از محصولات شركت آمالفي شامپو تقويت كننده و ترميم كننده آمالفي با عصاره ي انگور است. كه براي موهاي خشك و آسيب ديده توليد شده. عصاره ي انگور موجود در تركيبات اين شامپو داراي خواص بسياري براي موهايتان است. زيرا حاوي انتي اكسيدان ها و ويتامين هاي فراواني از جمله ويتامين E است. از جمله اين خواص مي توان به مرطوب كنندگي، درمان ريزش مو، درخشان تر كردن موهاي شما، درمان شوره ي سر اشاره كرد. اين شامپو همچنين حاوي گليسيرين است كه خاصيت نرم كنندگي و تقويت كنندگي دارد.

اميدواريم با استفاده از شامپو تقويت كننده مو آمالفي زيبايي و طراوت به موهاي شما بازگردد.


شامپو روزانه آمالفي صاف كننده و براق كننده مو با عصاره آووكادو

همان طور كه مي دانيد چند مدل مو داريم، خشك، چرب و معمولي. همه ي اين مدل هاي مو نياز به مراقبت دارند. حتي موي معمولي كه بهترين نوع مو است چون اگر از آن مراقبت نكنيم، اين نوع مو نيز دچار مشكل مي شود.

مراقبت هايي كه همه ي انواع مو بهتر است رعايت كنند، به شرح زير و به اختصار برايتان توضيح مي دهيم:

به موقع و به اندازه موهاي خود را بشوييد. كم شستن باعث چرب شدن مو و زياد شستن باعث خشك شدن مو مي شود. كه ممكن است اسيب هاي زيادي را به دنبال داشته باشد.

از لوازم آرايش مو مانند ژل ها و موس ها و از وسايلي نظير سشوار و اتوي مو به اندازه استفاده كنيم. چون استفاده زياد و مكرر از اين محصولات و لوازم موهايتان را ضعيف مي كند. كه مي تواند باعث موخوره يا ريزش مو شود.

از شامپوي مناسب موهايتان با PH مناسب استفاده كنيد. شامپوهاي با PH بالا چربي بيشتري از مو را مي شويند. پس استفاده از اين دست شامپوها مي تواند موهايتان خشك كند.

از ميوه، سبزيجات و مواد پروتئيني به اندازه ي كافي استفاده كنيد تا ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز مو تامين شود. در غير اين صورت بعد از مدتي موهايتان ضعيف مي شود. ويتامين هاي مورد نياز مو عبارتند از ويتامين A، B7، B12، E، C، اسيد فوليك، آهن و پروتئين .

آووكادو و خواص بيشمار آن

يكي از ميوه هايي كه براي پوست و مو خاصيت زيادي دارد آووكادو است. آووكادو ميوه ايست گلابي مانند كه بيشتر در آمريكا، برزيل و غرب هندوستان پرورش مي يابد. منشا آن آمريكاي جنوبي است. حدود 400 مدل آووكادو وجود دارد. بعضي پوست صاف و سبز دارند و بعضي دريگر پوست سياه و خشن. در يكصد گرم آووكادو 150 كيلوكالري انرژي، 8/1 گرم پروتئين، 14 گرم چربي، 5 گرم نشاسته، 8 ميلي گرم كلسيم، 35 ميلي گرم فسفر، 5 ميلي گرم آهن، 600 ميلي گرم پتاسيم، 250 واحد ويتامين A، 08/0 ميلي گرم ويتامين B1، 15/0 ميلي گرم ويتامين B2، 4/1 ميلي گرم ويتامينB3، 12 ميلي گرم ويتامين C.

پس با توجه با اينكه اين ميوه سرشار از ويتامين و پروتئين و چربي طبيعي است، براي پوست و مو بسيار مفيد است. كه مي توان از اين خواص سرشار به موارد زير اشاره كرد:

تقويت و افزايش رشد مو: به دليل آبرسان بودن اين ميوه و همچنين ويتامين ها و پروتئين هاي فراواني كه دارد در رشد و تقويت موها تاثير بسزايي دارد.

درمان موخوره: چربي هاي مفيد موجود در آووكادو در درمان موخوره موثر است.

درمان شوره سر: اين ميوه يك درمان طبيعي براي مشكل شوره ي سر شماست.

براق كننده موي سر: شما از اين ميوه، عصاره و روغن آن مي توانيد براي براق شدن موهايتان نيز استفاده كنيد.

شامپو روزانه آووكادو

همه ي افراد حتي افرادي كه موهاي نرمالي دارند، به دنبال يك ماده براي تقويت و زيباتر شدن موهايشان هستند. راه هاي بسياري از جمله استفاده از روغن هاي طبيعي و مواد غذايي طبيعي وجود دارد. اما يك راه ساده تر استفاده از شامپويي است كه اين ويژگي ها را داشته باشد. شامپو روزانهآووكادو تقويت كننده مو يا شامپو براق كننده مو يا يك شامپو صاف كننده مو، يا كه همه ي اين ويژگي ها را داراست. استفاده از آووكادو در محصولات بهداشتي در سراسر جهان بسيار رايج است. از عصاره و روغن اين ميوه ي پر خاصيت براي درست كردن كرم مرطوب كننده دست و صورت، شامپو براق كننده مو و شامپو صاف كننده مو استفاده مي شود. شركت بزرگ اسپانيايي آمالفي نيز از اين حيث مستثنا نيست. اين شركت كه محصولات بهداشتي متنوعي را توليد و عرضه ميكند، اقدام به توليد شامپو صاف كننده و براق كننده مو با عصاره ي آووكادو كرده است. تا افرادي كه موهاي نرمالي دارند و براي زيباتر شدن موهايشان اهميت قائل هستند، ازشامپو آووكادو به عنوان يك شامپو صاف كننده مو و شامپو براق كننده مو بهره ببرند. از خواص فراواني كه اين شامپو براي موهاي شما دارد مي توان موارد زير را به اختصار نام برد:

صاف كننده مو

براق كننده مو

تقويت كننده مو

آبرسان و مرطوب كننده ي موهاي شما

مناسب موهاي معمولي


اميدواريم استفاده از شامپو آووكادو آمالفي رضايت شما عزيزان را به همراه داشته باشد.

شامپو روزانه بادام آمالفي

قصد داريم در اين مطلب شما را با شامپو روزانه، نحوه استفاده از آن، عملكرد آن روي موي سر و انواع مختلف آن آشنا كنيم.

برندي كه در نظر داريم دربارش با شما صحبت كنيم آمالفي اسپانيا است كه سالهاست در زمينه توليد و عرضه محصلات آرايشي و بهداشتي فعاليت مي كند و خود را به عنوان يك برند معتبر در اروپا معرفي كرده است. شركت آمالفي همچنين در توليد انواع شامپو روزانه براي استفاده روزمره افراد پيشگام است.

موي معمولي بهترين نوع مو است كه نه چرب است و نه خشك. هنگام لمس كردن نرم و انعطاف پذير است. مشكلاتي نظير شوره و موخوره را ندارد. البته اگر از آن مراقبت نشود ممكن است به مشكلات مو دچار شود. پس اينكه موهاي شما مشكلي ندارد دليل نمي شود مراقب آنها نباشيد. مراقبت ها و نكاتي كه لازم است هر شخص با هر نوع مويي رعايت كند كه در زير برايتان شرح ميدهيم.

از شامپو با PH مناسب موهايتان استفاده كنيد. PH بالا چربي زيادي از موهايتان مي شويد و ممكن است موهايتان در دراز مدت خشك شود. از شامپوي مناسب جنس مو و پوست سرتان استفاده كنيد. براي موهاي معمولي شامپو روزانه و شامپو معمولي ، براي موهاي آسيب ديده شامپو تقويت كننده و شامپو كراتينه، شامپو ضد شوره براي موهاي شوره دارو...

شستشوي مو با آب داغ، به موهاي شما آسيب وارد مي كند. بهتر است با آب ولرم موهايتان را بشوييد.

موهايتان را بعد از حمام بلافاصله از سشوار استفاده نكنيد. لازم است بدانيد سشوار كشيدن براي مدت طولاني به موهايتان آسيب وارد مي كند پس بهتر است در ابتدا موهايتان را به آرامي با حوله كمي خشك كنيد. ترجيحا براي مدتي حوله را دور موهايتان بپيچيد تا آب آن گرفته شود. توجه داشته باشيد موهايتان را محكم با حوله نكشيد.

استفاده طولاني مدت و مكرر از سشوار، اتوي مو و بابيليس جهت تغيير حالت مو، به موهايتان آسيب وارد مي كند.

استفاده زياد و مكرر از مواد آرايش مو از قبيل ژل مو و موس مو براي سلامت موهايتان مضر است و آنها را ضعيف و شكننده ميكند. بهترين راه استفاده از شامپو نرم كننده و محصولات بهداشتي مو است. تا موهايتان خوش حالت تر و نرم تر باشد.

رنگ كردن و دكلره كردن زياد موهاي شما را ضعيف وشكننده مي كنند. چون براي روشن كردن مو ابتدا رنگ آن را از بين مي برند. اين كار باعث وارد شدن آسيب جدي به موهايتان مي شود.

يكي از نكاتي كه لازم است بدانيد لزوم داشتن رژيم غذايي مناسب و حاوي مقادير كافي ميوه و سبزيجات و مواد پروتئين است تا نياز روزانه بدنتان به اين مواد تامين شود. چون با كمبود ويتامين و پروتئين لازم بدن، ممكن است دچار ريزش مو شويد.

شركت بزرگ اسپانيايي آمالفي توليد كننده محصولات بهداشتي پوست و مو براي سلامت موهاي شما اقدام به توليد انواع مختلف شامپو براي موهاي مختلف كرده است. شامپو معمولي، شامپو كراتينه، شامپو روزانه، شامپو ضد شوره، شامپو ضد موخوره شامپو نرم كننده و...البته براي سلايق مختلف شامپو با رايحه هاي مختلفي را توليد و عرضه كرده است. يكي از اين محصولات، شامپو بادام به عنوان يك شامپو روزانه براي موهاي معموليست كه حاوي عصاره ي بادام است. كه ماده ي بسيار موثري در رشد مو و درمان ريزش مو مي باشد چون حاوي مقادير زيادي منيزيم و ويتامين E است. كه اين دو ماده براي رشد مو بسيار مفيد هستند. پس به ياد داشته باشيد با اينكه موهاي معمولي و سالمي داريد لازم است از آنها نگهداري و مواظبت كنيد. شامپو بادامآمالفي مي تواند يك انتخاب مناسب براي مراقبت از موهاي شما باشد.


شامپو روزانه آمالفي با رايحه توت فرنگي

شامپو روزانه آمالفي مخصوص موهاي معمولي براي شما عزيزان كه موي معمولي داريد تهيه شده است. اما به چه مويي موي معمولي مي گويند؟ موي معمولي مويي است كه نه خيلي چرب است نه خيلي خشك. معمولا نرم و انعطاف پذير است. اين نوع مو بهترين نوع مو مي باشد. دليلي وجود ندارد كه شما از موهايتان هرچند معمولي مراقبت نكنيد. شما نيز بايد مراقب باشيد از شامپوي مناسب موهايتان، شامپو معمولي، استفاده كنيد. چون PH اين مدل شامپو ها به PH موي شما نزديك تر بوده، در نتيجه ملايم تر است. شامپو با PH بالا باعث مي شود چربي زيادي از موهايتان زدوده شود در صورتي كه موي شما نيازي به آن ندارد پس موهايتان به مرور خشك مي شود. اگر از شامپوي مناسب موهايتان استفاده نكنيد، و همچنين درست موهايتان را شستشو و خشك نكنيد، موهايتان آسيب مي بيند. پس لازم است شامپو مناسب موهاي مان را خريده و سپس با شيوه ي صحيح اقدام به شستن موها و خشك كردن آنها كنيم.

شيوه صحيح شستشوي با شامپو روزانه و خشك كردن درست آن:

در ابتدا موهايتان را با شانه دانه درشت شانه كنيد تا گره هاي آن باز شود.

با آب ولرم موهاي خود را بشوييد. آب داغ به موهايتان آسيب مي زند.

شامپو را به آرامي و با حالتي شبيه ماساژ روي سر و موهايتان استفاده كنيد.

براي جلوگيري از گره خوردن و در هم پيچيدن موها مي توانيد از نرم كننده استفاده كنيد. به اين صورت كه مقداري نرم كننده را روي ساقه مو بماليد، چند دقيقه صبر كنيد، سپس با آب ولرم آن را بشوييد.

بعد از حمام بلافاصله موهايتان را سشوار و برس نكشيد. ابتدا موهاي خود را با حوله پيچيده صبركنيد تا آب آن توسط حوله گرفته شود. توجه داشته باشيد نبايد با حوله موهايتان را محكم بكشيد.

حال اگر خواستيد با سشوار موهايتان را خشك كنيد البته بايد بدانيد استفاده مداوم از سشوار و اتوي مو، موهايتان ضعيف و شكننده مي كند.

نكته: بهتر است بدانيد استفاده مداوم از محصولات آرايش مو نظير ژل و موس نيز موهايتان ضعيف مي كند.

نكته: داشتن رژيم غذايي مناسب و حاوي ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز پوست و مو نيز در داشتن پوست و موي شاداب موثر است.

بايد بدانيد شركت بزرگ آمالفي محصولات متنوعي را در ضمينه ي بهداشت مو توليد و ارائه كرده است در خصوص شامپو روزانه نيز تنوع زيادي دارد. شامپو بادام،شامپو هلو، شامپو توت فرنگي و....

همان طور كه گفتيم يكي از شامپو روزانه هايي كه شركت آمالفي توليد كرده، شامپو توت فرنگي است. كه د رحجم ميلي ليتر براي شما تهيه شده. شما مي توانيد در حين حمام كردن و بعد از آن از رايحه ي دلپذير توت فرنگي لذت ببريد. اميدواريم با استفاده از شامپو روزانه توت فرنگي آمالفي لذت يك حمام واقعي را ببريد.


شامپو روزانه هلو آمالفي مخصوص موهاي معمولي

همه اشخاص بطور طبيعي روزانه بين 50 تا 100 تار مو را از دست مي دهند. ولي اين تعداد مي تواند افزايش يابد اگر مراقب موهاي خود نباشيد. همه ي مو ها به مراقبت احتياج دارند حتي موهاي معمولي و نرمال. شما به صرف اينكه موهايتان معموليست و مشكلي ندارد نبايد به آن بي توجه باشيد. نكات زياد و تقريبا ساده اي وجود دارد كه اگر رعايت كنيد موهايتان سلامتي و زيبايي خود را حفظ مي كند. ممكن است در ابتدا برايتان سخت و دشوار باشد ولي كم كم كه به عادت رفتاري تبديل شد و عادات اشتباه را كنار گذاشتيد ديگر راحت خواهد بود.

شامپو روزانه و نكات مهم استفاده از آن

درابتدا بايد به نوع شامپويي كه استفاده مي كنيد توجه داشته باشيد. استفاده از شامپوي اشتباه مي تواند به موهايتان آسيب وارد كند. اگر موهايتان معمولي است شامپويي مناسب است كه PH آن زياد نبوده و ملايم باشد. چون موهايتان چربي اضافي زيادي ندارد كه بخواهد شسته شود. شامپو هاي مخصوص موهاي خشك آبرسان تر و مرطوب كننده تر هستند. همچنين چربي نسبتا كمي از موها مي شويند تا مشكل خشكي مو كم و رفع شود. يا شامپوهايي كه مناسب موهاي چرب هستند چربي بيشتري از مو مي شويند. شامپو روزانه، شامپوي ملايمي هست مناسب موهاي معمولي و قابل استفاده براي هر نوع مو. البته شامپو روزانه بيشتر براي معمولي كاربرد دارد. از جمله شامپو هلو آمالفي

نبايد با موهايتان خشن برخورد كنيد. شامپو را به آرامي روي موهايتان ماساژ دهيد. همچنين موقع برس كشيدن نيز خشن برخورد نكنيد. اگر موهايتان گره خورد با برس آن را باز نكنيد. به آرامي با دستانتان گره را باز كنيد و موهايتان را آرام شانه كنيد.

براي خشك كردن موهايتان بلافاصله از سشوار و وسايل خشك كننده و حالت دهنده مو استفاده نكنيد. موهايتان را دور حوله بپيچيد و توجه كنيد كه با حوله آنها را محكم نكشيد. اجازه دهيد آب اضافي موهايتان جذب حوله شود. بعد كه به اصطلاح موهايتان نم دار شد حوله را از دور موهايتان باز كنيد. بهتر است بگذاريد بطور طبيعي موهايتان در هواي آزاد خشك شود. چون استفاده مكرر از وسايل حالت دهنده ي مو از قبيل اتوي مو و سشوار و لوازم آرايش مو مانند موس و ژلو و اسپري مو، باعث تضعيف و شكنندگي موهايتان مي شود.

نكته ي ديگري كه لازم است بدانيد اين است كه بلوند كردن و دكلره كردن مكررو زياد نيز به موهايتان آسيب مي زند. چون براي روشن كردن موها، ابتدا رنگ طبيعي موها را از بين مي برند سپس رنگ دلخواه را به مو مي زنند. كه اين كار اگر زياد انجام شود باعث آسيب به موها مي شود.

درباره ي شامپو هلو آمالفي

شركت بزرگ آمالفي توليد كننده محصولات متنوع بهداشتي مخصوصا شامپو از قبيل شامپو روزانه، شامپو معمولي، شامپو كراتينه، شامپو ضد شوره و... است. در خصوص شامپو روزانه تنوع محصول زيادي دارد. شامپو هلو،شامپو بادام، شامپو توت فرنگي. شامپو هلو آمالفي مخصوص موهاي معمولي داراي PH مناسب موهايتان و همچنين رايحه ي دلپذير هلو است تا علاوه بر زيبايي و سلامت موهايتان از رايحه دلپذير هلو نيز لذت ببريد. اين شامپو روزانه در حجم 400 ميلي ليتر براي شما عزيزان تهيه شده است.


شامپو روزانه آمالفي تقويت كننده و ترميم كننده حاوي عصاره ي انگور

همه ي انواع مو در معرض آسيب ديدن هستند و نياز به مراقبت دارند تا شادابي شان حفظ شود. يكي از انواع مو كه بيشتر از همه نياز به مراقبت دارد موي خشك است چون بيشتر از دو نوع موي ديگر در معرض آسيب ديدن است. عوامل متعدد و زيادي براي آسيب ديدن مو وجود دارد كه اگر آنها را بشناسيم و بيشتر در رابطه با اين موارد جانب احتياط را رعايت كنيم، كمتر به موهاي خود آسيب مي رسانيم. در زير با چند نمونه از اين نكات آشنا مي شويم.

عوامل آسيب ديدن مو

برس كشيدن اشتباه

برس زدن براي حفظ آراستگي مو و پخش كردن چربي پوست سر در تمام مو در حد معمول مفيد است. اما برس كشيدن بيش از حد، محكم برس كشيدن، برس كشيدن موها به عقب و خلاف جهت مو، برس كشيدن موها بلافاصله بعد از حمام و زماني كه موهايتان خيلي مرطوب است، به موهايتان آسيب وارد مي كند. بهتر است بعد از شستن موهايتان از نرم كننده براي جلوگيري از گره خوردن موهايتان استفاده كنيد و گره موهايتان را با برس باز نكنيد. بعد از حمام موهاي خود را با حوله محكم نكشيد بهتر است حوله را دور موهايتان ببنديد و زمان بدهيد تا رطوبت موها جذب حوله شود. سپس به آرامي و درجهت خود موها، موهايتان را شانه كنيد.

شستن اشتباه مو

خيلي از افراد براي شستن موهايشان شامپو را خيلي محكم روي پوست سر و موهايشان مي كشند كه كار اشتباهيست. بهترين روش، ماساژ آرام پوست سر و مو براي حدود 2 دقيقه با شامپو و شستن آن از بهتر است از آب ولرم استفاده كنيد. قرار گرفتن مو زير آب داغ حتي براي مدت كوتاه به پوست سر و مو آسيب وارد مي كند. زيرا چربي هاي مفيد براي پوست سر و مو را از بين برده و موجب خشكي، شكنندگي و ريزش مو مي شود

استفاده مكرر از حالت دهنده هاي مو

استفاده زياد و مكرر از سشوار، بابيليس و اتوي مو براي خشك كردن و حالت دادن به مو به فوليكول ها و پروتئين هاي مو اسيب مي زند. فوليكول ماده ايست كه در پوست سر وجود دارد و مو از آن تغذيه مي كند. در نتيجه موهايتان خشك و شكننده مي شود.

دكلره كردن مو

در بلوند كردن و دكلره كردن موها ابتدا رنگ موها را برمي دارند، سپس رنگ دلخواه را به موها مي زنند. كه اينكار به موها آسيب وارد مي كند. حال اگر شخص داراي پوست حساسي باشد، دكلره آسيب جدي به پوست سر و مو وارد مي كند. ممكن است باعث خشكي، شكنندگي و ريزش موهاي شما شود.

محكم بستن مو

احتمال خيلي زيادي وجود دارد تا شما جزو آن دسته از افرادي باشيد كه علاقه دارند موهاي خود را محكم دم اسبي ببندند. اما بايد بدانيد اينكار آسيب زيادي به ساقه ي موهايتان مي شود آنها را ضعيف كرده و ممكن است حتي منجر به ريزش موهايتان شود.

حال اگر موهايتان آسيب ديد چه بايد كرد، مخصوصا اگر موهاي خشكي داشته باشيد؟ يكي از راه هاي موثر تغذيه مناسب موهايتان است. استفاده از ماسك ها و روغن هاي طبيعي ويتامين هاي مورد نياز موهايتان را براي شما تامين مي كند. ماسك هايي نظير آووكادو، روغن زيتون، انگور، تخم مرغ و... كه دردسر و وقت زيادي از شما ميگيرند. يك راه ساده و مطمئن استفاده ازشامپو روزانه تقويت كننده مو و شامپو ترميم كننده مو است.

شركت اسپانيايي آمالفي توليد كننده محصولات بهداشتي، اقدام به توليد انواع شامپو تقويت كننده، شامپو نرم كننده، شامپو ترميم كننده و شامپو كراتينه براي انواع موها كرده است تا گامي در بهبود سلامت موي شما برداشته باشد. يكي از محصولات شركت آمالفي شامپو تقويت كننده و ترميم كننده آمالفي با عصاره ي انگور است. كه براي موهاي خشك و آسيب ديده توليد شده. عصاره ي انگور موجود در تركيبات اين شامپو داراي خواص بسياري براي موهايتان است. زيرا حاوي انتي اكسيدان ها و ويتامين هاي فراواني از جمله ويتامين E است. از جمله اين خواص مي توان به مرطوب كنندگي، درمان ريزش مو، درخشان تر كردن موهاي شما، درمان شوره ي سر اشاره كرد. اين شامپو همچنين حاوي گليسيرين است كه خاصيت نرم كنندگي و تقويت كنندگي دارد.

اميدواريم با استفاده از شامپو تقويت كننده مو آمالفي زيبايي و طراوت به موهاي شما بازگردد.


شامپو روزانه آمالفي صاف كننده و براق كننده مو با عصاره آووكادو

همان طور كه مي دانيد چند مدل مو داريم، خشك، چرب و معمولي. همه ي اين مدل هاي مو نياز به مراقبت دارند. حتي موي معمولي كه بهترين نوع مو است چون اگر از آن مراقبت نكنيم، اين نوع مو نيز دچار مشكل مي شود.

مراقبت هايي كه همه ي انواع مو بهتر است رعايت كنند، به شرح زير و به اختصار برايتان توضيح مي دهيم:

به موقع و به اندازه موهاي خود را بشوييد. كم شستن باعث چرب شدن مو و زياد شستن باعث خشك شدن مو مي شود. كه ممكن است اسيب هاي زيادي را به دنبال داشته باشد.

از لوازم آرايش مو مانند ژل ها و موس ها و از وسايلي نظير سشوار و اتوي مو به اندازه استفاده كنيم. چون استفاده زياد و مكرر از اين محصولات و لوازم موهايتان را ضعيف مي كند. كه مي تواند باعث موخوره يا ريزش مو شود.

از شامپوي مناسب موهايتان با PH مناسب استفاده كنيد. شامپوهاي با PH بالا چربي بيشتري از مو را مي شويند. پس استفاده از اين دست شامپوها مي تواند موهايتان خشك كند.

از ميوه، سبزيجات و مواد پروتئيني به اندازه ي كافي استفاده كنيد تا ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز مو تامين شود. در غير اين صورت بعد از مدتي موهايتان ضعيف مي شود. ويتامين هاي مورد نياز مو عبارتند از ويتامين A، B7، B12، E، C، اسيد فوليك، آهن و پروتئين .

آووكادو و خواص بيشمار آن

يكي از ميوه هايي كه براي پوست و مو خاصيت زيادي دارد آووكادو است. آووكادو ميوه ايست گلابي مانند كه بيشتر در آمريكا، برزيل و غرب هندوستان پرورش مي يابد. منشا آن آمريكاي جنوبي است. حدود 400 مدل آووكادو وجود دارد. بعضي پوست صاف و سبز دارند و بعضي دريگر پوست سياه و خشن. در يكصد گرم آووكادو 150 كيلوكالري انرژي، 8/1 گرم پروتئين، 14 گرم چربي، 5 گرم نشاسته، 8 ميلي گرم كلسيم، 35 ميلي گرم فسفر، 5 ميلي گرم آهن، 600 ميلي گرم پتاسيم، 250 واحد ويتامين A، 08/0 ميلي گرم ويتامين B1، 15/0 ميلي گرم ويتامين B2، 4/1 ميلي گرم ويتامينB3، 12 ميلي گرم ويتامين C.

پس با توجه با اينكه اين ميوه سرشار از ويتامين و پروتئين و چربي طبيعي است، براي پوست و مو بسيار مفيد است. كه مي توان از اين خواص سرشار به موارد زير اشاره كرد:

تقويت و افزايش رشد مو: به دليل آبرسان بودن اين ميوه و همچنين ويتامين ها و پروتئين هاي فراواني كه دارد در رشد و تقويت موها تاثير بسزايي دارد.

درمان موخوره: چربي هاي مفيد موجود در آووكادو در درمان موخوره موثر است.

درمان شوره سر: اين ميوه يك درمان طبيعي براي مشكل شوره ي سر شماست.

براق كننده موي سر: شما از اين ميوه، عصاره و روغن آن مي توانيد براي براق شدن موهايتان نيز استفاده كنيد.

شامپو روزانه آووكادو

همه ي افراد حتي افرادي كه موهاي نرمالي دارند، به دنبال يك ماده براي تقويت و زيباتر شدن موهايشان هستند. راه هاي بسياري از جمله استفاده از روغن هاي طبيعي و مواد غذايي طبيعي وجود دارد. اما يك راه ساده تر استفاده از شامپويي است كه اين ويژگي ها را داشته باشد. شامپو روزانهآووكادو تقويت كننده مو يا شامپو براق كننده مو يا يك شامپو صاف كننده مو، يا كه همه ي اين ويژگي ها را داراست. استفاده از آووكادو در محصولات بهداشتي در سراسر جهان بسيار رايج است. از عصاره و روغن اين ميوه ي پر خاصيت براي درست كردن كرم مرطوب كننده دست و صورت، شامپو براق كننده مو و شامپو صاف كننده مو استفاده مي شود. شركت بزرگ اسپانيايي آمالفي نيز از اين حيث مستثنا نيست. اين شركت كه محصولات بهداشتي متنوعي را توليد و عرضه ميكند، اقدام به توليد شامپو صاف كننده و براق كننده مو با عصاره ي آووكادو كرده است. تا افرادي كه موهاي نرمالي دارند و براي زيباتر شدن موهايشان اهميت قائل هستند، ازشامپو آووكادو به عنوان يك شامپو صاف كننده مو و شامپو براق كننده مو بهره ببرند. از خواص فراواني كه اين شامپو براي موهاي شما دارد مي توان موارد زير را به اختصار نام برد:

صاف كننده مو

براق كننده مو

تقويت كننده مو

آبرسان و مرطوب كننده ي موهاي شما

مناسب موهاي معمولي


اميدواريم استفاده از شامپو آووكادو آمالفي رضايت شما عزيزان را به همراه داشته باشد.

برچسب ها شامپو روزانه ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 415
  • بازدید کلی : 7510
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی